In het verleden werden wij door middel van provisie betaald door banken of verzekeraars.
Omdat de betalingen vanuit provisie voldoende waren konden uit deze inkomsten alle service momenten, welke na het afsluiten van uw hypotheek, levens-, arbeidsongeschiktheid-, en uitvaartverzekering nodig waren betaald worden.
Bij service momenten kunt u denken aan: persoonlijk -, telefonisch- of schriftelijk contact, het opvragen van offertes, het geven van advies of het doorvoeren van mutaties met betrekking tot uw hypotheek of verzekering.
Wat betekent dit voor u:
Raadveste heeft gekozen te werken met éénmalige afsluitkosten voor de producten welke onder het provisieverbod vallen. Daarnaast werken wij met een jaarlijkse beheervergoeding. De eenmalige afsluitkosten mag u voldoen in termijnen van 1, 3 of 12 maanden. De jaarlijkse beheervergoeding mag u voldoen in termijnen van 3, 6 of 12 maanden gedurende de looptijd van het product.
LET OP: Indien u in het verleden gebruik heeft gemaakt van onze "netto" dienstverlening is het raadzaam gebruik te maken van ons beheer abonnement. Hierdoor bent u verzekerd dat u op elk gewenst moment gebruik kunt blijven maken van onze dienstverlening zonder dat u achteraf te maken krijgt met (hoge) kosten. Dit omdat wij anders genoodzaakt zijn om bij het verlenen van service aan onze klanten zonder beheer abonnement een rekening te sturen op basis van een uurtarief.
Wilt u meer weten over ons beheer abonnement? Neemt u dan telefonisch contact met ons op via 026-321 51 01.